Mokomės keliaudami!

2024 m. balandžio 4-7 dienomis keletas Skriaudžių pagrindinės mokyklos mokinių, lydimi mokytojų, keliavo po kaimynines šalis: Lenkiją ir Vokietiją. Mokinių pažintinės kompetencijos ugdymui labai padeda edukacinės kelionės. Įsisavinant žmonijos kultūrinę patirtį, gebame pažinti save ir pasaulį; tobuliname socialinius įgūdžius.

Pietvakarių Lenkijos miesto Vroclavo senamiestis sužavėjo bažnyčių ir pilių bokštais, aikštėmis bei tiltais. Visiems patiko savotiška edukacija: žiūrėjome po kojomis ir ieškojome nykštukų skulptūrėlių, pabirusių miesto gatvėse. Šiuo metu jų yra virš 200, per trumpą laiką mums pavyko rasti tik 20.

Balandžio 5 d. aplankėme nepakartojamo grožio Saksonijos Šveicarijos nacionalinį parką. Smiltainio uolų savitumo neatkartoja nei viena mūsų iš apžvalgos aikštelių daryta nuotrauka. Vėliau plaukėme XIX a.  garlaiviu Elbės upe iki Kionigšteino, kur užkilę ant uolos, apžiūrėjome XVI a. statytą pilį. Puikią architektūrą užpildo žavus parkas. Lankėme Meiseno miesto senamiestį, o kitą dieną turėjome galimybę dalyvauti edukacijoje Meiseno porceliano manufaktūroje, stebėti meistrų darbą iš arti, lankytis parodoje ir susipažinti su porceliano šedevrais iš įvairių laikotarpių. Pradėjusi savo veiklą 1710 m. ir išlikusi iki šių dienų, Meiseno manufaktūra Vokietijoje sulaukia daug svečių iš įvairių šalių.

Kita diena buvo skirta apžvalginei ekskursijai po Drezdeną. Ji baigėsi Cvingerio rūmuose. Čia aplankėme paveikslų galeriją, turėjome galimybę pamatyti A. Diurerio, Ticiano, Džordžonės, Rafaelio, Rubenso, Rembranto ir kitų dailininkų originalius darbus; pamatyti patalpas, kuriose restauruojami paveikslai; susipažinti su mokslo išradimais fizikos ir matematikos muziejuje.

Prasminga kelionė padėjo pažinti ne tik unikalų kraštovaizdį, bet ir nuostabią Lenkijos, Vokietijos šalių architektūrą, suprasti Lietuvos valstybės reikšmę tautų istorijoje.

Parengė matematikos vyr. mokytoja R. Trofimova

Naujienų archyvai

Nemokama ir konfidenciali pagalba nukentėjusiems nuo nusikalstamų veikų